27 december, 2007

Tungt jobb

Hej alla!

Just nu har jag ett tungt jobb framför mig - måste uppdatera 2 bloggar... om dagen! Helst :D Ska iaf göra mitt bästa för att hålla erat intresse uppe, å är det något speciellt ni vill höra om, ja då tycker jag ni tar och meddelar mig så ska jag skriva allt jag kan och vet och som är intressant om det! För finns det inget å berätta, nä då kommer det ju inga uppdateringar på bloggen :D Så, hör av dig om vad som helst mellan himmel och jord :D Jag ska göra mitt bästa då :D

Nu bör iaf anna ha landat i Brejning. Hon väntar säkert på väskan med Emil och familj nu :D Hoppas den hamnat rätt, och inte borta i Afghnistan! Det vore allt för synd det... Men jag håller tummrna! Hoppas ni där ute och gör det! Middag bjöds det på lax - direkt från frysen, samt potatisgratäng :D Det är inte lång tid jag tillbringar på nerevpnugnen för tillfället. Det är på tok för kallt.. Men det har ändå stigit drygt 2 grader efter att jag lagat mat... Nu ligger temperaturen på ungefär 13,3 grader, istället förr 11,5 ;D Så det är en förbättring iaf :D

Imorgon kommer min fader hit... Skulle tippa på att han är här kring hav tio, då han ska på lek och plask 8.20... Å det tar ju sin lilla tid det med. Då ska han få fixa in ljudkortet som egenligen är för högt skulle jag tro. Å ändå har jag varit å klippt å fixat med det för att det skulle passa, men det gjorde det allt inte :( Så jag överlåter det till pappa istället, så får han leka å egen hand :D Men om jag är snäll kanske jag hjälper honom :D För jag vill ha i det nu :( Så jag kan fixa upp mina högtalare också... Å imorron, om vädret och föret tillåter tror jag jag ska ta mig en sväng med skotern också :D Efter att vi varit på IKEA... å så skulle vi kanske ta en sväng å kolla in mellandagsrean :D Ska se om jag kan hitta mig en annan TV :D Men får väl se hur det blir med den saken ;)

Aja, nu har ni fått er en lite update om vad som händer här borta i storstaden :D Puss och nyp i stjärten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle vilja veta lite mer om självaste jultomten, vem är han och varifrån kommer han egentligen? ;D