02 december, 2007

Helgen

Jag ber om ursäkt för min inaktivitet, men jag har en bra anledning. Jag har varit i Kiruna, och när jag är där är jag aldrig på datorn, så därför har ni inte hört från mig under hela helgen.

Iaf, här är min helg i lite kortare drag...

Fredag: Skolan och sen åkte vi till boden för att hoppa på tåget till Kiruna. Satt med Malin, Kim å nån jag inte vet va han heter, men det var trevligt det! Det gick iaf fort till Kiruna då. Väl i Kiruna hämtade pappa oss å skjutsade mig till Makke och mamma, pappa å Frida åkte hem till pappa. Jag sov hos marcus, så jag har varit där hela helgen nästan... Träffade han syrra (Som förövrigt inte är släkt med mig) och vi såg idol, å sen spelade vi risk. Carro gick å la sig efter idol, men vi satt uppe till 12 typ.

Lördag: For till ishallen kring 8.20, för jag skulle vara tränare, så jag fick köra lite uppvärmning med barnen! Var där till ca 11.30, for då på annis grill med mamma, pappa å frida å ät lunch, sen vidare till makke och stannade sen där. De satt å åt när vi kom, å sen klädde vi på oss och drog iväg till en isbana, för jag skulle lära lucas åka skridskor! Och han var en jävel på att åka, kan jag bara meddel, aldrig stått på ett oar skridskor och han kunde åka själv efter 10 min typ, och även resa på sig då. Efter det tillbaka hem till makke och så var jag där resten av dan. Lekte med Måns och Lucas och så :)  Satt även uppe till 2 ungefär, för spelade spel med Sandra och makke, och sen la vi oss.

Söndag: Vaknade typ 9, gick ner å åt frukost med alla, sen lekte vi lite å sen på med ytterkläder å så gick vi till Kalle Anka backen och åkte bob plus på/i påsar :D Fast jag vågade inte åka bob för det var så läskigt, så jag höll mig att åka på påsen, körde t.o.m. på mage en gång :D Jävlar säger jag bara, det var himla kul det :D Sen gick vi tillbaka hem, och bestämde att vi skulle äta pizza till lunch, eller alla utom Lucas å Carro, för de ville ha gröt istället. Så jag, Lucas, Makke, pappa och mamma drog iväg å köpte pizza å gröt, å så åt vi, sen gick jag upp å packade med Lucas å Måns,  och sen så åkte vi så vi skulle hinna till tåget :( Men ska tillbaka dit efter nyår, eller kanske över... Får se vad som komma skall iaf :) De vill ha dit mig innan, så kanske åker dit då, men vill ändå fira nyår med Kim å Isa... hm... valet och kvalet, men får ju se vilka som kommer på nyår sen :)

Å sen ska vi köpa ny skoter :D HÖHÖ ^^ Ska å hämta den i veckan, så i helgen ska jag burna lite skooooter :D:D:D HÖHÖ ^^ GUD SÅ UNDERBART :)

Aja, nu är jag så jävla trött så jag funder starkt på att ta och lägga mig å sova redan nu... men vet inte.. Ska genomsöka mina kanaler först å se om något intresserar mig :)

På återseende ;)

Inga kommentarer: