17 december, 2007

ÅHHH ^^

Jo, nu äre så att jag har allt införskaffat mig en chokladkalender idag :D Eller, mamma betalade ;) Mums säger jag bara ;) Å bättre sent än aldrig ;) HÖHÖ ^^ Å sen har jag änvet köpt klart julklappar åt dessa: Anna, Frida, Julia, Linnea, Lucas, Måns, Farmor och farfar, nu äre endast: Mamma, Pappa, Regina, Alex, Kim, Isa och Sam kvar typ :) Men åt de flesta vet ajg vad jag ska ge också :D hihi ^^ Så det blir nog bra :D

Ni kan få en kort sammafattning av helgen också, eftersom jag inte uppdaterat så mycket här då... Ber om ursäkt!

Lördag: Träning på morronen, sen lite genrep, sen tränare. Kom hem kring halv 12... Hade varit i ishallen från 8 ungefär då.. Sen tjilla typ halva dan, sen tillbaka in till ishallen och köra genrepet då, sen hem å tjilla lite till, sen sova!

Söndag: Vaknade 9, slöade mest hela dan, satt vid datorn till 3, då for jag och pappa in mot stan, å in på K-Rauta och dollarstore å letade facklor å köpte det, sen till ishallen. Där vare fixa iordning sig å värma upp, å sen började showen som blev himla bra om jag får säag det själv :D Alltid så roligt med shower :D hihi ^^ ;)

Aja, vill ni veta mer får ni väl fråga ;)

Puss

Inga kommentarer: