19 december, 2007

BLÄÄÄ >.<

Jo, idag har mina lungor totalvägrat! Typ hela jävla träningen var de ingen, så jag inte kunde andas! Jag får psykbryt på de!!! Å så kan jag bara tyo stå vid sargen å döö >8( ÅHH! anna, vet du något ställe som säljer nya lungor? Vet någon det? :O

Aja, sista dan i skolan imorron å duktiga som jag och anna är åker vi ju självklart dit till mentorstiden! Inte kan man vara skolan otrogen sista dan inte! Nej, här ska vi hänga hela dan ;D hihi ^^ Å sen endast biologi - där vi typ ska fortsätta våran stenåldersmakapär och typ städa nå klassrum kanske? Å sen matte också, å sen äre slutt! Då börjar lovet! Fast jag kommer inte hem förrän krin 17.30 kanske eller nå.. Har körning till 17.05, så hoppas mamma slutar så hon kan hämta mig! :D

Å på fredag, då blire julfika med anna, julfilm med anna, vanligt film med anna, doktorstid med anna - jag är doktor då ;), å så slött med anna :D hihi ^^ Å stan dårå :D:D Måste köpa sista julklapparna då :D

Aja, ber om ursäkt om jag inte skriver så mycket, men har tyvärr inget mer på hjärtat att tillägga just nu :(

Så adjöss för denna gång!

Inga kommentarer: