25 december, 2007

=D

Nu är julen slut :( Eller, iaf julafton å de... Men man skall inte sörja för det, för snart är det nyår, sen min födelsedag lite senare, sen kommer en massa födelsedagar som bara ploppar upp lite hipp som happ, så nog äre nå å se framemot!

Igår då, var himla trevligt! Farmor och Farfar kom hit som de gör varje jul och vi åt julbord än en gång, fast måste säga att i förrgårs julbord var snäppet godare, kanske 2 snäpp till och med.. Alltså det vi åt hos farmor å farfar :D Efter att vi ätit åt vi glass och hallon å såg på Kalle Anka, även detta en tradition ;) Sen delades julklapparna ut å jag fick då på tok för många kändes det som. Så snäll har jag väl inte varit iår :O:O... Men iaf, himla bra presenter, orkar inte skriva upp alla här, vill nån veta får ni väl fråga på msn eller mobilen ;> hihi ^^ Efter det hände det väl inte så mycket mer. Farmor å farfar var kvar här till drygt halv sju tror jag det var. Strax efter att de åkt gick vi å bastade å sen satt jag vid dator / såg på tv. Men det var skönt det med! Å så satt jag i mammas massagestolsgrejj :D Huvvaligen va skönt det var :D Den lär bli välanvänd :D

Idag ska jag ta tag i skolan å göra klart databasen och kanske lite matte om jag orka... Å så ska jag ta å läsa lite körkortsgrejjs så jag kan fortsätta med mina frågor på de så jag blir klart med teorin å kan boka teoriprovet snart! Sen ska jag nog bara kura in mig, för jag är überförkyld, å det är jävligt jobbigt, jag nyser stup i ett å blä för de säger jag, plus att jag inte kan andas med näsan heller för den är typ igentäppt!!! :(

Aja.. ska ta å kolla på lite House nu :D Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Skriv vad du fick i julklapp av Anna!:D