26 december, 2007

Lilla Julafton!

Kom just på att jag lovade Jenny att skriva vad jag fick av anna, så här kommer det:

  • Pokémonboll med nån figur inuti
  • Hallonsaft av finaste sort och kvalite!
  • Marmelad, även här av finaste sort och kvalite
  • Juleskum med chokladöverdrag
  • Ischoklad bakat av självaste presentgivaren! (Den var jävligt god, bland e godaset jag ätit)

Allt detta låg inbakat i en vacker korg jag även fick på köpet :D

Sen fick jag även en tavla hon ritat själv, å den var verkligen pricken över i:et! Den är verkligen konstnärligt ritad!

Sen fick vi även en julklapp av Simon... Men vet inte riktigt om jag vill skriva om den här ;) Å simon fick sin efterlängtade julklapp av oss också ;) Kan ju säga att den är väl redan utnött ;););)

Aja! Puss, ska upp så man hinner med anna imorron :D

Inga kommentarer: