21 december, 2007

Frukta ej!

Nej, vet ni vad! Nu har jag faktiskt lugnat ner mig från min underbart glada morgon! Beror nog på sällskapet jag haft hela dan :D Bockar och bugar anna ;) höhö ^^ Iaf, har hunnit med en sväng på stan med anna idag, men även en sväng en till skolan för att lämna av lite böcker, samt in på biblo å återlämnade deras bok jag lånat ;) Sen gick jag och anna med raska steg mot stan, där vi var himla effektiva, jag köpte allt jag skulle, och det tror jag även anna lyckades med? :O Perransperrans! Tog oss även en lite fikatår på Börje Ohlssons konditori :) Saffranssemla, mums säger jag bara.. Lite jobbigt var det bara å sitta å pilla bort mandelmassan :D Men det var den värd :D Sen var det värsta söta ungen där, som satt och blev matad av sin mamma, å så viftade den med händerna å lyckades då pricka skeden, så all puré som var på skeden flög upp å landade på hans huvud samt öga :D Så himla gullig, å kunde inte låta bli att skratta ;) Å ungen satt å skrattade själv också ;)

Iaf så kommer anna och möjligtvis simon hit ikväll! Då blir det film - mysteriet på greve holm, samt kolla igenom allt jag och anna spelat in och självklart den världsberömda - Tor och Loke. Det var inte igår man såg den inte :D Så det blir ett nöje :D Sen lovade jag även att fira hennes lyckade provresultat i psykologin med en skumpa vatten :D Så det måste jag ordna för henne, men det ska inte vara några problem :D

Sen imorgon, då blir det buss till stan 9.32 ungefär, sen åka med malin till ishallen å vara tränare 10.15 - 11. Sen får jag se, men måste iaf äta, antigen på stan eller på korvgubben vid coop, och sen typ hänga på stan tills min buss till stugan går. Så då far jag dit tidigare än planerat pga att jag inte hinner hem nå innan jag måste åka tillbaka in till stan igen, och detta medför då att jag inte hinner vara med anna nå imorron, å det kändes himla sorgligt det :( Åhh :( jag som ville baka med henne :( ack å ve! Men anna, vi får ta det nån annan dag :D

Nu måste jag gå å göra nå annat vettigt! På återseende med en bulla i handen :D

Puss

Inga kommentarer: