03 december, 2007

Fullsmäckad som en julkorv!

Jo, denna dag var näst intill fullsmäckad! Började med att jag försov mig 35 min. Hade ställt väckarklockan på 7.50 för att jag skulle hinna duscha å så innan bussen, så ringer den men jag var så jävla trött, så jag bestämde att jag skulle sova till 8 istället, så jag ändrar till det jag tror är 8, och lägger mig och somnar om lite halvt... Efter en stund vaknar jag till och tänker hur länge tar 20 min egentligen? så då öppnar jag ögonen och kollar på klockan. 8.25, bara kuta upp å hoppa in i duschen. Men jag hann iaf :) Hann till och med sitta på datorn i typ 5 min ;) Sen gå till bussen, åka till skola å ha svenska :D Gud vilken underbar redovisning om dikten vi hade :D Nästan så man får en tår i ögat :D Med äpplet å levande ljus :) hiih ^^ sen lunch och efter det hål, och sen fysik å sen hål igen, å då drog anna hem, och jag till stan med emma. Hon skulle uträtta några ärenden, och sen tog vi lite mat på donken :) Väntade på Simon å sen tillbaka till skolan. Satt på 4:an ett tag å spelade luffasschack med simon och sen till teckenspråket. Drog 16.25 därifrån för att gå till teorikursen och sitta där i 2 timmar. Sen ut till universitetet för att hämta min börs och sen hem för att äta. Sen såg jag julkalendern och sen dess har jag suttit här. Ska ta å lägga mig strax, för jag är måttligt trött! Sen fick vi reda på att vi ska få ha sovmorgon imorron :) till 11.50, så jag kan sova länge då :D Usch, va skönt! Det behövs, kan jag bara meddela! Har sovit på tok för lite i helgen, menmen. Så blir det nästan alltid när man är i kiruna ;D höhö ^^ så det gör inte så mycket :)

Aja, ska gå å fixa mig nu å sova sen!

Puss

Inga kommentarer: