12 december, 2007

Pixelipixboox ;)

Kolla på dina kontakter på Pixbox. Skriv ner de 13 personer som senast laddade upp bilder.

1. Isa

2. Jenny

3. Laura

4. Malin

5. Annika

6. Fredrik E

7. Anna

8. Sara A

9. Erika

10. Mikka

11. Emil

12. Anna K

13. Alex

Har du kramat nr 7?

Nae, usch va äckligt!!!

Vilket är ditt bästa minne med nr 9?

Det är väl kanske från tränarkursen eller nå sånt?

När ska du träffa nr 4?

Imorron :) På träningen typ? :)

Är nr 6 söt?

Haha ;) Nog ser han bra ut ;)

Hur träffade du nr 3?

Vi började i samma klass ;)

Gillar du nr 10?

Ohja!

Har du träffat nr 5 den senaste månaden?

Jo :D Klart jag har :D

När såg du nr 12 sist?

Idag på skolan :)

Har du varit i nr 1 hus?

Ohjaa

Är du vän med nr 8?

Japp :) det är jag väl?

Skulle du kunna gå ut med nr 13?

Ut, jaa. Men inte date.. Känns lite incest å date sin kusin ;)

Vad pratar du och nr 11 oftast om?

Anna?

Hur länge har du känt nr 12?

Dryg 1½ år typ?

Vad gillar nr 2 för mat?

Allt kanske? :O Jag vet faktiskt inte :(

Hur träffade du nr 6?

Vi började i samma klass i 7:an :)

Sorry Jenny att jag stjälade denna hära :D:D

1 kommentar:

Anonym sa...

men jag kanske inte tycker att det är äckligt att krama dej :( HUHU, nu blev jag djupt sårad, nästan så det började ila i hälen :(