25 december, 2007

GästbloggarN

Jo, ni läste rätt! Under tiden anna är i Danmark ska jag ta hand om hennes blogg, och uppdatera er om vad som händer där borta! Samt skriva allt jag känner för - detta innebär alltså att jag måste skriva 2 bloggar :O Ack å ve, hur ska detta sluta? Bra hoppas jag då! Men den som lever får se! höhö ^^ Det ska nog gå bra, så ni behöver inte oroa er :D Ska skriva direkt från lillfingret i annas blogg och tummen i min! Eller så skriver jag direkt från hjärtat i bådas :D Får väl se hur det slutar! Kommer iaf bli himla sorligt när denna unga dam lämnar mig (och simon) här i osnöiga sverige för att fira nyår i Danmark. Menmen, hon måste följa sitt hjärta! Det är det enda jag kan säga om det!

Aja, imorron åker jag till lule igen.. Åker tillbaka till stugan på fredag med min fader, å då ska hela familjen plus farmor och farfar åka å äta på IKEA, som jag har saknat deras mat <33 OHH, det är fanimej ett av de godaste ställena jag ätit på! Rekommenderar Benfri fläskkotelett med pommes och bearnaisesås starkt! En av mina favoriträtter :D Men iaf, imorron ska jag till lule för att ha lilla julafton med Simon och Anna, samt på torsdag följa med Anna till flygplatsen för att säga adjö :'( Huvvaligen, va sorligt... Menmen, jag ska klara det! Blir pinsamt att sitta å böla när jag ska åka hem med Annas mamma också xD Aja, det blir nog bra på något sätt å vis ;)

Nä, nu ska jag nog ta å sova, ska iväg kl 10 för å hinna med en shoppingtur på bl.a. IKEA, säästötex å busstationen ;) Puss å Adjö :D

Inga kommentarer: