29 december, 2007

>8(

Ibland gillar jag verkligen mitt humör, men inte idag ;) Fy farao va sur jag varit... Det var inte lite det, kan jag bara tala om! Nästan så jag fick lust att skjuta någon :D

Har iaf varit i Kemi idag, å lite sånt :) Köpte endast ett par vantar från Stadium för att jag tappat bort min bruna :'( R.I.P honom :( Han var min bästa vän... :'( Jag saknar honom redan, å så kommer mamma å säger: Ja, men de var ju ändå bara å kasta! Du hade ju hål i båda tummarna! Då blev jag arg! Igen ;)

Å SNART HAR JAG LÄST UT HARRY POTTER BOKEN! FY FAN VA BRA DEN ÄR... JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR <33 men den får inte ta slut, för Harry potter är enda böckerna jag orkar läsa typ, å sen så kommer det ju ingen nu :( Då dör jag ännu mer! Menmen, nu ska jag återgå till å läsa denna underbara bok, innan jag får abstinens efter den ;)

Puss :)

Inga kommentarer: