22 december, 2007

Hipp hurra!

Nämen se där gott folk, nu är jag allt i stugan. Knappt nå snö har vi heller å det är med ett stort hål i hjärtat jag säger det! Sitter här å håller mina tummar så de nästan krossas att det ska komma lite snö till julafton också! Annars blir nog detta den mest sorgliga julafton jag varit med om :( Å det vill jag helst inte uppleva :( Sen finns det ytteligare en orsak till varför jag vill ha snö: Jo, nu har vi ju hämtat nyskotern, en annan då än vad som var tänkt först då, men den här är prima skinka den med. Vi har fått ny växellåda och lite sånt i den också, så den kan nog nästan räknas till sprillans ny :D Men iaf, jag har inte ens fått provköra den ännu, för att det är så förbajjat lite snö! Jävla klimatförändringar! Skit ner er :( Jag vill och ska ha snö på julafton, annars säger jag upp bekantskapen med nån! Vette fan vem, men nån blir det iaf :D

Idag har jag iaf hunnit med ganska mycket. Steg upp 8.15, för att hinna packa det sista, klä på mig, äta å lite sånt innan jag skulle med bussen till stan 9.32. Kommer till stan, åker med malin till ishallen där jag ska vara tränare en sista gång före jul. Å det flyter på bra det :D Barnen är så jävla söta, å har blivit så duktiga så det är bara säga nå så gör de det :D Iaf, i slutet av lektionen får jag julklappar av några. Eller av Ninni och Frida var det, plus av Hanna från andra gruppen :) Av Hanna fick jag chokladdoppat tunnbröd? Det gick iaf att äta :D Choklad sitter aldrig fel. Sen av Ninni och Frida fick jag mig allt ett presentkort på Gina Tricot - 200 kr, samt en tomte/prydnadstomte, vet inte riktigt va jag ska kalla den ;) Med ack, så sött :D Förra söndagen fick jag ju även av Sanna, Sofia och Elis. De får inte heller glömmas :D Ifall jag inte skrev om det förra gången ber jag om ursäkt! Fick iaf en julblomma av Sanna, Mariannegodis av Elis och en hemmagjord ritad ängel av Sofia :) Med kan inte glömma alla andra barnen för det :D Alla barnen i gruppen är så förbajjat söta så jag tror jag dör :D ÅHHH :D skulle inte bli så glad om jag inte fick fortsätta med de :( Det hade blivit en tragisk dag för mig :( Iaf, efter träningen följde jag med Malin till Dollar Store, sen hem till henne och sen vidare ut på stan en sväng. Gick förbi till kb för att inhandla lite, å sen till timarii. Sen fick jag mig även lunch hos Malin och sen var jag tvungen att gå till bussen, som förövrigt var full som ett fyllo! De kunde inte ens plocka upp alla passagerare, så de fick antingen ta en annan buss, eller så kanske det kom nån ny... Det vet jag inte? :O Sen hämtade pappa mig vid E4, å så for vi till stugan å nu sitter jag här!

Imorron kommer Regina, Alex, Lars och Maria till farmor och farfar, så då blire julluddag där typ :) Trevligt värre :D Länge sen man såg alla de där :D Men det blir nog bra allt det :D

Nu orkar jag inte skriva nå mer tyvärr. Kanske kommer mer senare om jag har nå mer vettigt att tillägga!

Adjö, puss!

Inga kommentarer: