06 december, 2007

AJ :(

Jo, idag vare så att på träning gick allt å stöpet! Först innan träning, när jag satt hemma,fick jag kramp/sendrag i vaden! Å det är något jag helst avstår från, för det år ont så in i helvete. Nästan så jag börjar gråta, å då göra jävligt ont kan jag bara meddela! Iaf, sen på träningen så kunde jag knappt andas. Jävla lungorna har börjat tjorva igen, så jag var helt död! Å sen, så när vi gjorde hopp i ligg, ja då drar jag såklar upp sträckningen från förra lördagen. Så då kunde jag knappt snurra heller >.< Fy sjutton! Men hoppen gick iaf någorlunda bra :D

Imorron blir det stan med anna på hålet, samt en sväng in på banken med pappa å hämta ut pengar. Måste ju betala lite för skotern :D höhö ^^ Sen hem å tjilla typ, å sen träning på lördag morron, samt tränare. Så det blir att så på isen i 2½ timma. Direkt efter det; hem, kasta i oss maten, koppla på släpet och skotern och sen dra till övik för å byta! Sen hem igen... Gud så underbart... Typ 4, 5 timmar bil... en väg bara! Sen hem också :D Jag längtar redan nu!!!

Aja, nu ska jag gå å ajja mig, å sen sova. För jag är trött!

Puss

Inga kommentarer: