12 december, 2007

om du är kär ..

1. du kan inte vara arg på personen en minut
2. du läser sms från personen om och om igen
3. du går väldigt långsamt när du är med personen i fråga
4. du känner dig blyg men bekväm när du är med honom/henne
5. när du tänker på personen slår ditt hjärta ett extraslag
6. bara av att höra hans/hennes namn ler du
7. när du tittar på honom/henne ser du inte människor runt
omkring för du är så upptagen på den personen
8. du börjar lyssna på låtar som påminer om personen
9. den personen börjar sakta men säkert bli den enda du tänker på
10. du blir hög bara av att känna hans/hennes lukt
11.du blir varm och lycklig inombords när du tänker på honom/henne för dig själv
12. du skulle göra vad som helst för personen
13. medan du läste detta var det bara den personen du tänkte på

 

Gud så vackert säger jag bara :D Tänka sig vad livet är underbart ibland ändå :D höhö ^^ Aja, idag såg jag vad jag tror kommer bli en julklapp till mig å Frida, men jag säger inte vad det är till er! HÖHÖ ^^ Å sen idag så hade jag ju fysikprovet! Säger inte mer om det! ;) Plus träning, jag ska endast göra minst 4 danser... kanske 5, å har väl typ 5 min att byta kläder på mellan varje dans jag gör >.< Fy sjutton va stresstig det kommer bli! ;) aja, det blir lite kul det också :D höhö ^^ :D

Puss <3

Inga kommentarer: