23 december, 2007

<33

Ohh :D det snöar, eller gjorde det iaf :D Så det blev allt lite vitare på backen nu iaf, hoppas bara det kommer mer inatt :D Så det är mycke vitt när jag vaknar!

Å kan berätta att jag gått och blivit förkyld >.< det är jätte jobbigt, för jag kan bara ligga på en sida när jag sover, annars kan jag inte andas :( Blä va jobbigt det är, men jag skall ikket sörja, för imorron äre jul afton :D å det blir himla kul det :D

Har iaf hunnit baka lite ischoklad nu på kvällen, eller för ett x antal timmar sen :D Å de blev goda de :D eller, de gick iaf å äta :D har bara smakat 1 så ;) hihi ^^ Men de skall nog slinka ner mer än 1 gång iaf ;)

Å så måste jag bara säga att jag är måttligt less på th, jävla konstant hörande av dessa från en viss person här i min närhet! Här får man då ingen vila från de inte! Kommer få sår i öronen från att ha hört de för mycket!

Aja! Adjöken på era små turturduvor :D

Inga kommentarer: