14 december, 2007

Hej alla barn...

Nu blir det barnprogram, nu ska vi se vad farbror Frej tar fram. Två apelsiner och 1 banan, så har vi gjort oss ett könsorgan :D

Nä, okej åter till det normala, lände bara för att göra någon impulsiv start :D Iaf, hade bara 1 lektion idag... eller, orkade bara gå på den ;) Hade då teckenspråk, där vi såg film å vi behövde inte ens komma då >.< med det gjorde inte så mycket, åkte sen hem med pappa, å var hemma till typ 12.15, då for vi in till stan för å shoppa en massa! Eller, först på storheden, å där såg jag ju en man vi inte nämner vid namn, som jag var tvungen att halvgömma mig för ;) Sen vidare runt på expert, bolaget, biltema och sen släppte pappa av mig i stan för han skulle å simma så då gick jag på brio för å se om de hade några öron att köpa, men det hade de ikket! Sen vidare till ohlssons tyger å köpte lite tyg å sen till en affär vi ej nämner vid namn då det införskaffades en julklapp (uppe i HELA 3 st nu ;D) å sen gick jag på hm för å se om de hade några randiga höga strumpor, men ikket sa nikket! sprang då runt på typ alla klädbutiker, men ingen hade några som passade :( sen ringde pappa så då drog jag till banken, väntade där på han, sprang upp på clas ohlsson med han en sväng, tilbaka på banken och sen vidare till nn ojanpäre eller nå? å sen mekonomen och sist barnens hus där jag fann mina öron :D

Det var min dag det, snar bär det av på prom med anna, ska bara förstära mitt fettlager så jag inte fryser :D Då blire hela paketet med 3 par byxor, jacka, mössa, vanta, reflexväst å så ;) HÖHÖ ^^

Puss på hälen (speciellt på dig anna :D)

Inga kommentarer: