15 december, 2007

Humöret på topp

För idag iaf.. Nästan :) Hemma går allt åt pipan, men på träningarna, då flyter allt på av bara strömmen ;) Fick även veta att vi har ca 5 min på oss att byta om mellan nästa sista och sista dansen, och då ska vi ha nå typ glittigt på oss, å det har jag inte >.< Vet fan inte va jag ska ha på mig där, å det är imorron >.< Å så hade mamma gett mina underkläder till frida, än en gång! ursäkta, men hon är fan jävligt seg som inte fattar att man kan ju fråga!!!! >.< Aja, har varit å fikat tårta också :D Mums, å körde tävling med folke, vem som fick in mest av en sak i munnen... Han vann, för jag började asgarva med tre st i munnen redan då, så då fick jag inte in nå mer :( Men jag ska ha revansh! Räkna med det ;) Blir iaf jävligt roligt imorron :) Å showen blir riktigt bra :D hihi ^^ Menmen, får ju se med det blir med alla byten också ;) Ska nog gå att lösa på något sätt ;) höhö^^

Nu får ni ha en trevligt fortsatt kvällskvist! Puss

Inga kommentarer: