30 december, 2007

Isdubbarna i högsta hugg!

Idag kommer Sonny, Minna, Kim, Isa å Sam hit :D Tack gode gud för det :D Nu blire lite liv å rörelser här i stugan, å så har jag nån å burna med på isen sen också... Om jag vågar mig ut dit ;)

Innan de kommer blire nog bara å tjill, se några House avsnitt kanske å läsa teoriboken... Måste lixom göra alla teorifrågorna nu... Så jag kan börjar med repetitionen å de på skolan... Å så jag kan få boka mitt teoriproooov.... Huvvaligen, va jag kommer vara nervöd när jag ska skriva det! Det känner jag på mig ;D Menmen, man kan ju inte gör mer än sitt bästa då, så vi får väl se hur det går när tiden är kommen ;)

 

Aja, nu ska jag ägna min uppmärksamhet mot några house avsnitt! På återseende..

P.S. Har ej fått nån ny information om anna, så har ej kunnat uppdatera hos henne, om ni nu förståss inte vill ha nått litet inlägg om ex. kanske husalfer, eller svartalfer, eller bara alfer i allmänhet, eller om Harry Potter eftersom jag har ju läst ut denna braiga bok!

Men med det säger jag! PUSS!

Inga kommentarer: