28 december, 2007

:'(

ÅHHHHHHHHH :( Mina älskade vantar är borta... eller 1 av de :( Jag måste ha dragit ut den från bilen när vi kutat runt i Happis å Finland... :( ÅHH :( Men ska iaf köpa nya imorron, från Stadium, typ skinn tror jag det är, å så myppystyg inuti :D Det blir bra, men jag vill inte skiljas från mina älskade bruna vantar... De var så sköööna :'(  Hur kunde jag göra så???

Aja, är tillbaka i stugan nu.. fast har bara hunnit vara här i typ 1 timme kanske... För 30 min efter att jag å pappa kom tillbaka i morse drog vi iväg till IKEA, där åt vi luddag - benfri kotlett med bearnaisesås och pommes! MUMSFILLIJOTTA :D träffade även Jimmie där :D Trevligt värre :D Efter det gick vi till IKANO-huset, så jag gick å letade skor, å hittade då de där vantarna, men köpte de inte.. Köper de imorron istället :D För imorron ska vi till Kemi å Keminmaa (hur det nu stavas) å köpa ny hjälm till skotern :D höhö ^^ Aja, idag efter stadium gick vi till Intersport, å de hade heller ingenting... Sen rill Erätukku för att kolla där, men det fanns då inget där heller! Sen vidare in till Candy World... Säger då de.. Mindre godisbutik har jag varit in i! Den var hur jävla stor som helst... Bilder kommer på pixbox om ni vill kolla lite hur det såg ut :D Ikväll blire typ tjilla å sova å läsa Harry Potter... Aja, i nästa inlägg skriver jag om tomten, som jag fick önskemål om!! Ska bara samla ihop allt jag vet om honom :D

Puss på rumpan ;D

Inga kommentarer: