27 december, 2007

Nu är hon borta!

Jo, nu är anna i stockholm, hon for imorse... 10.50 gick hennes plan, så jag följde med henne och hennes mamma och pappa till flygplatsen för att ta ett kärt avsked :) Om drygt 1½ timme går hennes plan till köpenhamn, där hon ska irra runt på deras flygplats! Håller tummarna att det går bättre för henne själv än vad det gjorde för oss på tågstatonen i köpenhamn ;) Men nog vet jag hon klarar det! Hon är stor, så hon överlever :D Annars kommer hennes pappa och hämtar henne :D hihi ^^

Å sen till en isande nyhet! Vi har inget tryck i värmesystemet... eller, det är luft i systemet så vi har ingen värme på nerevåning... Det är ca 11,5 grader där nere, kan ha gått upp lite nu när jag lagar lunch, men annars äre väl däromkring! Bitande kyla alltså... När jag väl går ner, då äre med täcket omvirat runt mig upp över öronen, och skor/tofflor på... Nästan så jag fundar på att börja använda ytterkläderna det däre. Mössa och vantar skulle sitta fint... För jag håller på att förfrysa mitt pekfinger... Å undra hur många ggr det har hänt inomhus ;) det hade varit nånting det med ;D Plus att jag har ont i mitt vänstra lillfinger efter att jag jobbat på egen hand igår ;) Menmen... Så kan det allt gå när rumpan är upp i de blå, så att säga :D

Nä nu ska jag ta å se en film eller nå sånt, så jag har nå å göra ;D Puss på er gullrumpoooor;)

Inga kommentarer: