09 december, 2007

Jomen god kväll!

Idag vaknade jag 9.10, å hör du hur pappa står å brummar med skotern :( Å som ni redan vet är det ju inte nya skotern! Nej, han står med gamla som han nu var tvungen att lasta av, eftersom den kan ju inte stå ute på släpet 2 veckor. Det hade inte slutat så bra skulle jag tro ;) Men iaf, så ba ser jag han köra iväg :( ÅHH :( jag som vill köra skoter jag med :( Men han körde bara runt huset, å lekta lite på gården typ. Så jag missade inte så mycket ;)

Sen idag har jag pluggat lite fysik, som kommer gå åt hevete ;) Å det som måste gå någorlunda bra på detta prov också!! BLÄÄÄ BLÄÄÄ BLÄÄÄ på den!

Å så har jag även hunnit med en sväng in till storheden, för å köpa julklappar då! Köpte en till Lucas, å en till oss själva xD Eller, pappa köpte den! Det var en ny brödrost, för våran gamla har typ kapitulerat, så nu har vi en fungerande :D Å så köpte vi även lite fika :D Mums :D Jag var vågad å tog mig en slabang, som innehåller marsipan, som innehåller mandel som jag kan vara allergisk mot, men tror inte jag är det nåmer ;)

Å sen har ju som vanligt varit i ishallen :) Fast nästa söndag blir typ sista på flera veckor då :( Å då är de avslutning, i COOP :) Å själv håller jag på å fixar 1 program... Eller två egentligen, fast de minst får bara göra typ följa john, annars kommer det nog inte gå så bra ;) De större därimot, de får ett program :) Å föräldrarna står typ å skrattar när vi gör det ;) Aja, det får bli som det blir ;);) hiihi ^^ Å sen ska vi ju även göra lucia :) Menmen :) Vi hittar nog på nåå :D

HAHAHA XD nyss vare ett repotage om Sacha på sportspegeln, å då skymtar man mig på ett litet hörn xD Eller, jag smyger förbi ;) höhö ^^

Pusshejs

Inga kommentarer: