23 december, 2007

Julbord

Jo, idag var jag med min kära familj till farmor och farfar och åt lite julbord. Även kusinerna med familj var där :D Så det var lite trevligt :D Å gott vare! Mums säger jag bara om julbordsmaten :D Å imorron blire även min kalkon som jag längtat efter :D Som ej fanns på detta bord idag då! Men det var gott iaf :D Sen for vi även  å köpte lite K-nånting för å hälla i tanken eftersom det var vatten i den, så skotern hopapde å for lite bäst den själv ville, så det var lite jobbigt å köra han! Men nu ska det vara löst, hoppas jag :D

Å imorron äre julafton :D Åhh va gott med ännu mer julmat! Å lite julklappar sitter heller inte helt fel ;) Men jag längtar iaf tills jag får annas paket, för alla skrattar när hon säger vad det är, så jag är måttligt nyfiken måste jag bara få säga! Å sen äre inte många dagar kvar, rättare sagt endast 3, tills anna åker till danmark :( En dag som kommer medföra stor sorg! Men jag ska allt hålla kontakten med dig unga dam! Försök inte smita undan från det inte, för det kommer inte lyckas!

Aja, nu orkar jag inte knapra ihop nå mer :D Adjöken!

Inga kommentarer: