31 januari, 2008

Hej alla!

Idag har det absolut inte hänt nå roligt... eller :) Roligt ä det ju varje dag när man umgås med anna och mikaela å alla de ;) Men iaf inget som är värt att berätta här mer än att jag och anna fick leka modeller idag :D HUVVALIGEN så vackert det blev, nästan så jag fäller en tår :') En eloge till mikkabella som tog den bilden ;) Å alla andra också :D Sen stan en sväng å sen hem. Å nu sitter jag här, har även hunnit laga middag och gjorde lite teoriprovsgrejjs :D Så ska jag göra mer imorron på skolan ;> Å sen har jag körning å lite sånt :)

Hmm, va mer kan man tillägga?  Ingen matteläxa heller, för det hann jag (och även anna) klart med på lektionen så vi slapp räkna hemma, även fast jag brukar då inte göra det så ofta (A) Sen på engelskan fick vi lyssna på en massa redovisningar om alla möjliga engelsktalande länder och massa inriktingar om dessa - bl.a. djur, presidenter å diamanter å sånt tjoff! Själv gjorde jag och anna bort det i tisdags! :) Himla skönt att få det bortgjort... Å sen har vi tydligen även bestämt att vi ska sälja mjukt tunnbröd. Jag och anna ska sälja sisådär 50 st i antnäs! Lycka till säger jag bara! Men får be mamma ta lite beställningar på jobbet om hon kan, för man ska tydligen sälja de före man får de - alltså ta upp beställning. Och man får inge smakprov att dela ut så detta kommer ju gå väldigt bra! Polkagrisarna var ju en sak, men detta! V får väl se vars det slutar, men troligtvis i Italien får jag väl hoppas ;) Måste även göra ett nytt pass eftersom jag ska resa en himla massa (okej, 2 utlandsresor om man inte räknar med finland och 1 till Gbg) så då bör jag ju ha ett pass som är giltigt eftersom mitt gått ut förra året ;D För jag ska ju som sagt både till Italien med klassen, och till Grekland med min kusin :D Och även till Gbg med Malin, Mikaela, Eva och Gun :D:D

Aja, nu kommer jag inte på nå mer för tillfället :D Men puss på er :-*

Inga kommentarer: