01 januari, 2008

2008

Jo, nu äre alltså 2008 :) Får allt hoppas det blir en succé :D Men med Anna i närheten kan det inte bli annat ;D Iaf, nyår firades som vanligt i stugan :D Med Kim, Isa, Sam, Minna, Sonny, Mamma, Pappa och Frida... å jag då ;) Vi gjorde väl inget speciellt på hela kvällen, såg några filmer, spelade X-box och sen, just innan 12 slaget gick ju pappa ut å började skjuta, så vi var klara innan tolvslaget! fy sjutton! Sen ahde även Kim å Sam med sig raketer, de var väl lite småfjuttiga jämfört med de pappa sköt om vi säger så ;) Sen såg vi lite mer film, var socaiala med alla å sen vid 2 tror jag det var så la vi oss :D Å så sov jag till 11 ungefär :D höhöh ^^ Inte ofta jag sover så länge, men det behövdes kan jag bara tala om... Har varit så jävla trött så länge, så det var riktigt skönt att få sova ut :)

Idag har vi inte heller gjort så mycket, vaknat, kört lite skoter på isen och ätit... Sen for typ Sonny och Minna med familj hem, så nu äre bara jag med familj kvar här, å vi åker hem imorron :D Fast då åker jag till Kiruna på kvällen/eftermiddan... Å kommer hem typ 6 eller 7 Januari... får se hur jag gör... tror jag skulle behöva komma hem redan 6, menmen.. vi får väl se hur det blir, å detta innebär att jag inte kommer skriva nå blogg under tiden jag är där, för då är jag inte inne på internet nå typ :) Då är jag social med de där :D hihi ^^ Så Annas blogg kommer inte heller bli uppdaterad då, så jag ber om ursäkt redan nu!

Menmen, nu ska vi snart åka till farmor å farfar!

Puss å gott nytt år :D

Inga kommentarer: