18 januari, 2008

=D

Hej alla barn =D Idag är jag på mycket bra humör och snart ska Anna och jag ge oss ut på polkagrisförsäljning i byn ;> Om du fortfarande är sugen på att köpa, tveka inte! Hör av dig fortast möjligt! Alla de godaste ryker och snart är det inte mycket kvar ;) Och jag kan garantera att de smakar mums :)

Hade gansak så tjill dag i skolan =D Teckenspråk, hål, körning, lunch, matte och sen idrott :) Å så har jag bokat halkbana nu så den 6 februari åker jag till Kalix å kör lite halkbana då =D Plus att jag är ledig hela dagen också ;) Fast det blir tungt... 7.05 åker vi från Ninas, så jag måste väl vara där kring 7... ;) Livet är allt bra underbart ibland =D

Å sen så har ju det förbannade regnet upphört nu =D Å istället ser man allt denna underbara snö singla ner från himlen :D Gud så bra =D Men nu får det gärnak omma minst ½ m till =D Så man får riktig vinter nån gång, för nästa gång det regnat kommer ju garanterat all den snö som kom nu att försvinna :( Menmen, man måste se positivt på de hela =) det är ju snö iaf ;)

Igår fixade vi även med italienarna! Jag ska ha en kille hos mig - Luca heter han tror jag det var :) De kommer troligtvis på söndag v.10 och stannar typ till lördag v.11 eller nå :) Å sen i september åker vi till de :) Å ska på rivieran =D Huvvaligen va kul.. jag längtar =D=D TIHIII ^^

Nä, nu tycker jag allt anna kan bli klar så vi kan gå, ska gå å försöka få iv i henne å sen så bär det av utåt mot nya vilda äventyr ;>

Puss på er :D

Inga kommentarer: