30 januari, 2008

Onsdag

Jo, skola som vanligt idag, prov å labb... fast jag missade ½ labben typ för jag var hos tandläkaren ;) Så jag kom när de lekt klart kemister å hjälpte till med beräkningarna istället ;) Sen hem å typ slöa, sova, äta ;) Bytte om, for på träning - tränade halva träningen å sen går branlarmet igång xD Värsta fula, först låter det som vanligt brandlarm när det tjuter, sen kommer värsta röset! Vänligen hör upp, detta är ett varningsmeddelande! Brand har utbrutit var vänlig lämna lokalen! ungefär ;) Så då går vi bara till omklädningsrummet å så får vi sen veta att hockeygrabbarna, eller en av de har tydligen skjutit en puck på branlarmsknappen i c-hallen så den spruckit å dragit igång larmet! Snacka om pricksäker ;) Var borta från isen typ 5 min max kanske, å sen fortsatte vi träna :)

Å nu tog jag mig lite mat för jag höll på att hungra ihjäl ;>

Aja, ska göra lite labbrapport med anna nu!

Puss

Inga kommentarer: