20 januari, 2008

UHHHHH :H

Oj va mycke snö det kommit nu :D Fast det får gärna komma himla mycke mer ;D Å enligt anna ska det ju snöa hela vecka typ, så det bådar gott ;D Gud så underbart :D Då blri det ju kanske vinter snart, å så kan man ju kanske få åka ut med skotern, eller kanske ta en svängom i backen ;> Men den som väntar får ju se vad som komma skall ;D

Pratade just med Irina, å herregud va hon kom med mycke information för ikväll... Det kommer tydligen bli jättejobbigt då vi har så många barn å har inte hunnit organisera de alla ännu så det är lite kaos ute, men det ska nog lösa sig allt :) Det brukar det alltid ;)

Å på måndag ska jag boka teoriprov tror jag :D Så ihelgen ska jag ta och bli klar me teorin... eller, A,B, C och F faserna iaf ;D Så gör jag repetitionsdelarna på skolan :) Det blir nog bra på något sätt och vis iaf ;)

Aja, nu vill jag eta, men maten är inte klar förrän om typ 1 ½ timma... Fast det blir palt, så det tåls att vänta på ;D Bara den är god nu också ;>

Aja, puss på er ;D

Inga kommentarer: