21 januari, 2008

Usch vikken rolig dag ;)

Anna är allt bra fenomenal hon =D Vi går från skolan mot biblo och stan och går då över en isfläck om är helt gul typ, å då utbrister anna: Men du kan ju inte urinera här. ½ sekund senare ser vi en full(?) man kliva från med byxorna öppna och knäpper då xD Han hade alltså stått och urinerat på något liknande en friggeboda tror jag och han hade såklart hört allt, så jag och anna lägger bena på ryggen och går frtast möjligt till biblo och gömmer oss där någar minuter =D Sen går vi vidare mot staden när kusten är klar ;> Där fann jag mig faktiskt ett par jeans :D Å jag som var i behov av jeans också ;> Fast mest behöver jag nog nya skor... iaf enligt anna ;) Men inga butiker får ju in några nya! Så det finns ju inga man vill ha :( Men så fort jag finner mig ett par nya jag vll ha ska jag allt knipa dem ;D

Ska iväg på träning snart... 70 min, och min lungot lär ju inte klara det, men får väl se :D har iaf bokat tid hos läkare nu också :D Jag ringd idag, så då fck jag en tid på onsdag. Sen ringde jag även å bokade teoriprovet =D Så nu är det fixat :D Gud så skönt :D Fast, då har jag kommit fram till att jag kommer missa labbarna 3 veckor framöver för jag har en massa saker som man måste ha ledigt för där... Så det är väl inte vidare bra och Karin kommer nog inte bli allt för glad när jag säger att jag måste ha mer ledigt än jag redan bett om ;> Menmen, får försöka lösa det på bästa möjliga sätt :D

Aja, måste ta och byta om snarre å sätta upp håret! Så på återseende :D

Puss :-*

Inga kommentarer: