11 januari, 2008

snöö :D

Å ännu mer snö kom det ju idag :D Tack gode gud för det :D Det var himla trevligt det ;) Behövs kan man ju sm säga ;) Sen idag har vi köpt ny bil också :D Himla skön å köra :D Den ska jag allt ta å köra mycket denna vecka, eller nästa blir det då för sen åker den upp till Kiruna med pappa å stannar där på obestämd tid :( Men jag har ju iaf golfen då, å den funkar den med :D

Har varit hur trött som helst idag >.< blä, ska lägga mig tidigt idag så jag orkar upp imorron för då ska vi åka härifrån mellan 8.15 och 8.30, så jag hinner till träningen :) Plus att jag måste åka å sätta upp en lapp i C-hallen före också :P Men det ska nog hinnas med! Efter träningen blir det tävling plus fotografering (:S:S:S:S) för fulla muggar! Usch, jag hatar seriösa fotogarferingar :( Jag vill göra oseriösa! höhö ^^

Aja, ska ta å kolla nån film nu! Puss på er:)

Inga kommentarer: