24 januari, 2008

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH >8(

Jag som vill duscha imorron på morronen, men ikke sa nicke! Ne, då ska det ju såklart komma några jävla gubbar å tömma ut allt vatten å fixa våran panna >8( Så då måste jag ju duscha ikväll, å då kommer ju mitt hår se ut som hej kom å hjälp mig imorron >.< ÅHHHHHHHHHH >8( Blä på de! De förstörde min så fint uppspikade plan för imorron! Fast, ska man se det positiva i det hela, ja då får jag ju sova 25, 20 min längre ;> Men jag vill inte se det positivt, för jag VILL duscha på moronen :( Aja, nog om min hemska morron ;)

hade biologiprov idag, å så hade Karin en fråga: Skriv dina funderingar om utdödningen (eller va det nu heter)! Hur fan ska hon kunna bedömma det? Hon sa att de som har mer funderingar får mer poäng, men så kan hon ju inte göra? Jävla dålig fråga! Den måste fan alla få full pott på, annars är det måttligt konstigt! Å fick tillbaka matteprovet idag, som gårr pissf örövrigt! Jävla skit >.< Aja, kan ju inte gör åt det nu iaf!

Å måste bara passa på å säga: Gud så underbart med snö! Okej, det är ju lite jobbigt att det är snöstorm typ, men nu kommer det snö iaf :D och det är überbra ;) tíhiii ^^ Å sen har jag inge teckenspråk imorron, så jag har sovmorron till 12.30 egentligen, men då har jag körning 10.25 så jag måste in tidigare >.< Plus att jag måste förbi på apoteket å hämta ut en massa (okej, 2 saker då) som jag fått utskriva å jag måste ta typ i två veckor nu för å se om jag har astma! Jävla skitlungor >.< Men får väl hoppas de hittar nånting nu! Men imorse så såg de då ingenting på ett sånt där astmatest, allt såg normalt ut se de så får väl hoppas jag inte har det. Eller... vet inte riktigt vad jag ska hoppas, för nu vill jag veta vad det är iaf! Så då skrev läkarn jag var hos ut nån apparat som jag ska blåsa i morron och kväll å så ska jag fylla i nå diagram som ska visa om jag har astma eller inte. Så ska jag tillbaka till han på två veckor... Får väl hoppas det visar nå, annars får han an göra mer tester så jag får reda på vad det är >.<

Aja, nu har jag tömt hela mitt skrivförråd, så nu har jag inge mer att berätta! Men puss å er iaf ;)

Inga kommentarer: