27 januari, 2008

>.<

Jo, idag vaknade jag kring 7.15, hur pigg som helst och ändå la jag mig king halv 1. Men jag lyckades halvsomna om så jag vaknade 8.30 istället! Men jag förstår mig inte på mig. Alla dagar utom söndag, då vaknar jag till väckarklockan och är helt trött. Men på söndagar, ja då vaknar jag alltid nånstans mellan 7 och halv 8 och är pigg, men jag brukar lyckas somna om! Jag som ville ha sovmorron idag, men icke sa nicke! Det ville inte min kropp inte! Så nu kommer jag säkert vara übertrött hela vecka >.< Menmen, får väl kanske ta en tupplur om några timmar om det behövs ;)

Ska kanske ut å äta idag :D Blir antingen Chattanoga eller Exotic tror jag :D Får se vad jag är sugen på då, men gott blir det iaf :D Å efter det blir det å vara i ishallen i typ 1 ½ timma! Men det är kul det med :D Ungarna är så söta. Å sen har jag inte träning idag heller, så jag kommer komma hem tidigare än va jag brukar också :D Mycket bra! :):)

Nä, nu ska jag ta å äta lite frukost å sen får ja se vad som komma skall!

Puss på er :)

Inga kommentarer: