24 januari, 2008

Mer :O

Kom just på att jag glömde berätta att bussen först var sisådär.. kanske 20 min sen eller nå, sen när vi väl kommit oss iväg från skolan, ja då krockar den såklart! Detta skedde då borta vid busshållplatsen vid varvet, så då blev vi ännu mer sena, plus att han skulle stanna å prata med den vi krockat med också >.< Så jag var väl hemma kring... 15.50 eller nå, när jag skulle varit hemma drygt 15.30.. Kuul.. Plus att taktorn ivte varit å plogat här då, så först kommer det en halv meter hög plogkarn på infarten till gården som jag måste plumsa mig igenom, sen är de drygt 2, 3 dm snö hela vägen fram till dörren, så jag drog ju inte in lite snö heller ;) Men nu ska vi inte klaga :D Det kommer ju snö iaf :D hihi ^^ Så nu jävlar, nu blir det kanske vinter på riktigt? :O Eller iaf så det finns snö till när emil kommer, och italienarna då också ;> För då måste vi ut med skotern en sväng eller två, plus att vi ska till Kiruna och Is hotellet och typ teknikens hus och baka tunnbröd å lite sånt när de är här :D Så det blir kul det ;>

Aja, nu har jag inge mer på hjärtat för tillfället!

Puss på er :D

Inga kommentarer: