13 januari, 2008

vette fan va jag ska skriva här uppe idag så det får bli såhär då :O

Har varit på ishallen sen... strax före nio i morse till 19.15 ;)har hunnit med titta på tävling, käka på korvis å vara tränare, samt träna liiiiiiiiiiiite själv :) Å nu är jag jättetrött, så jag tror jag ska gå och sova tidigt även idag :) Fast... igår blev det inte så tidigt... tror jag kom i säng kring alv 12.. tänkte lägga mig där vid tio först ;) Men lyckades hålla mig vaken en stund extra ;) Steg upp 7.35 å gick å duschade... Å så kan jag nästan röra hela huvudet nu :) Så min sträckning håller på att släppa nu, får bara hoppas den har släppt till på tisdag, annars blir det inte så lyckat att köra bil... Men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt ;)

menmen, måste göra lite matte nu, å sen typ sova? :O

Puss

Inga kommentarer: