12 januari, 2008

Allt å lite till ;)

Hej alla glada!

Har inet hunnit skriva nånting idag, förrän nu då ;) Har varit i ishallen tills för drygt 30 min sen... Å sen har jag snokat runt i alla andras bloggar innan jag hann mig in å skriva nå här ;) Men iaf, imorse for vi till ishallen kring 8.25 tror jag... Gick in i coop en stund ås en över till B där jag var tränare i 45 min :) Sen tillbaka till Coop för att kolla tävlingen. Så jag satt där mest hela förmiddan själv typ :( Sen kom iaf madde, så jag var med henne å så drog vi till stan en sväng å när vi skulle åka tilbaka till ishallen ser vi bussen stå på smedjegatanhållplatsen, å att den ska gå nu så vi hinner inte hoppa på där så vi bestämmer oss för att kuta till shopping å när vi kommer runt hörnet står den där å blinkar åt höger, så vi kutar ännu snabbare men när vi är vid ingången till shopping åker den iväg :( Men hurtiga som vi är bestämmer vi oss för att gå till ishallen och börjar promenera :D Men det gick ganska fort :D I ishallen sen sätter vi oss med mikaela å sacha joinar oss sen också :) Sen drar jag å hämtar mat på max med pappa å frida å äter det, sen kommer även malin så då går jag, Madde och Mikaela å sätter oss med henne å ser klart tävlingen å sen drog jag hem :) Ska tillbaka till ishallen imorron också :) Ska vara där till 9 ungefär... eller, ja. då börjar tävlingen. Sen är jag i Coop till 4 ungefär å sen över till C-hallen där jag ska vara tränare och sen har jag träning själv... tror jag :O Är inte säker för det står helt konstigt :S Men det löser sig.. Vet inte ens om jag kan träna imorron, för jag har sträckt min hals/nacke :( Å det gör himla ont så fort jag rör den typ :( Men får hoppas det försvinner snart... :)

Aja, ikväll blire tidig kväll, för jag är trött redan nu ;)

Puss på er snyggingar :D

Inga kommentarer: