09 januari, 2008

HAHA xD

Ibland får verkligen mamma och Margit till det... Kan börja med att ge er bakgrundsmailet, följer här då:

Hej Tränare!

Till vårterminen ingår det i ert arbete att fylla i närvarolistor enligt ovan för de grupper där det finns minst 3 barn som är fyllda 7 år. Vita gruppen?? Dessa listor behövs för att söka lokalt aktivitetsstöd. Övriga grupper gör ni som ni har gjort tidigare. Skicka gärna listorna till mig ca varje månad. Så kan jag hålla koll på betalningar. Listan för vita gruppen ifylld i mall enligt bifogat fil kan ni också skicka varje månad, det gör inget om den inte är fulltecknat.

Hälsningar, Margit

Sedan svarade min mamma enligt detta:

Hej Margit
Jag är ju inte tränare så det är kanske därför jag inte kan öppna filen. Den är i formatet .shs (OLE-klipp) och jag vet inte vad jag ska använda för att öppna filen. Har du fått filen av någon eller har du skapat den själv? Om du har skapat den själv undrar jag vilket program du använt. Jag har testat ett antal olika varianter för att försöka få fram innehållet men inget av det jag har testat har gett resultat.

Och nu idag skickade margit svar (jag fick en kopia av det)

Hej Ingrid!
Nej, tack och lov är du ingen tränare. Det skulle vara en katastrof för klubben! Mailet var riktat till din dotter ( hon liknar dig inte alls!!) som är en jättebra tränare men inte heller hon kan lära dig något. Bäst att hon inte ens försöker eftersom då skulle du uppta skattemedel i form av höga
sjukvårdskostnader för akutvård på orthopeden, sedan rehab och sedan en sjukhemsplats eller hemsjukvård med hemsamarithjälpx4+nattpatrull. Men du kan väl vidarebefordra mailet till dottern. Jag hittade filen på
LAKF´s hemsida under "övrigt" och sedan "dokument" och sedan blankett för tränare, närvarokort.
Hälsningar, Margit

Alltså de två, de är verkligen speciella xD En annan sak de gjort (var på sommarlägret för 2 år sen kanske?) Jo, det var ju såklart i att tävla om vem som lyckades få flest kramar av en tränare vi hade där - Harald. Å jag tror de håller på fortfarande när de träffar han... Ntntnt ;) Fast, då äre ju okej att skratta åt de ;) HÖHÖ ^^

Aja, tänkte bara säga det. För det tyckte jag var lite småroligt ;) tihii^^

Puss

Inga kommentarer: