10 januari, 2008

UHHHHHHHHHHHHHHH :H

Satan i gatan va det snöat idag =D Fy sjutton va underbart :D Då blir det kanske vinter snart iaf... Eller, det är väl det nu, men det MÅSTE kommer mycket mer snö! Det är ju mesigt med så här lite snö som det är nu!! Menmen, jag kan ju inte göra så mycket åt det så får helt enkelt hålla tummarn att det fortsäter snöa istället :D

Sen så ringde pappa idag. Våran nya skoter har ju gått sönder under julovet, så pappa var tvungen att ta med den tillbaka till Kiruna å lämna i dens å de skulle få repa den. Så hade han varit in där idag och fått meddelandet att tyvärr måste ni få en sprillans ny skoter. Den här går inte att reparera. Ledsna vi blir för det :) Nå, inte mycket iaf ;D fast det är fortfarande en 06:a, så det blir ju inte någon nyny, men den blir iaf sprillans för polaris hade ett 30-tal osålda 06, så då får vi en sån :D Blev en jävla bra affär detta ;) Vi köpte skotern för 75 tror jag? Å nu får vi en sprillans ny gratis (eller för de där 75 då) som kostar kring 125 istället ;D så :D de är bara å bocka och buga :D hihi ^^ Han skulle iaf få den nästa vecka nångång trodde de, så han kanske tar hem den nästa helg, beroende på om han kör bil eller tar tåget tilkbaka dit ;D

I helgen blir det att vara på ishallen hela dagarna, det är tävling där så jag ska dit å kika plus att jag är tränar lördag morron och söndag eftermiddag/kväll. Men det blir himla kul iaf... Plus att jag måste hinna plugga teori och matte... Men de ska nog lösa sig på något sätt och vis :D haha :D

Aja, nu blev jag himla hungrig plus att jag fick ont i skallen, så ska ta å avlägsna mig ;)

Puss på er :-*

Inga kommentarer: