17 januari, 2008

:(

Idag har jag allt varit å tränat, men det gick skit för mina lungor var helt å skogen :( Träningen själv gick bra, men inte andningen :( Den var jävla på nån annan planet tror jag :( Måste ta å ringa farbror doktorn imorron så jag får komma å kolla mina lungor... Annars kommer det inte sluta så bra inte ;)

SEN GOTT FOLK!!! NU KOMMER JAG TILL DEN STORA NYHETEN OCH JAG HOPPAS INNERLIGT ATT NI VILL KÖPA!!! Jag säljer polkagrisar! En hel stång för 15 kr :) Billigt och bra, och jag lovar er, de är smarriga ;) Finns i smakerna: Original, Hallon, Lakrits, Tuttifrutti och Citron-Lime :) Själv har jag bara smakat Original, Hallon och Tuttifrutti och de alla var jävligt goda =D Hett tips... Själv kommer jag inte smaka laktirs heller, för jag är inte vidare förtjust i Lakrits :(

Aja, nu ska jag nog ta å plugga lite teori å sen... sova? Är jävligt trött plus att jag har träningsvärk i rumpa plus rygg typ ;)

Puss på er :D Å hör av er angående eventuella köp av Polkagris =D

Inga kommentarer: