16 januari, 2008

ÅÅÅÅÅH :D

ber tusen ggr om ursäkt för att jag inte skrivit på.. väldigt länge, men vårat internet ha varit nere, men idag fixade jag det allt :D Så nu ska jag allt vara back in business igen ;) Men fy fan va svårt det är utan! Jag har varit helt låst :( inte kunnat kolla nå... å hemsidan har legat nere så där har man inte kunnat kolla träningstider heller! Men nu ska allt vara fixat igen tror jag :D

hade matteprov idag :D Säger inte mer om det ;) Sen en kort kemilektion, lunch och sen upp å labba lite kemi ;D Å sen lite fysik då vi lekte med lite trådar å så ;) Eller, vi gjorde vågor :)

Träning senare idag, hoppas det ä riktigt jobbigt, känner att jag vill ta ut mig ordentligt nu! =D höhö ^^ Fast... okej, så jobbigt får det inte vara... Bara så jag överlever det iaf ;) Å min lungor klarar det ;) Alltså inge spring :D hihi ^^

Aja, nu ska jag äta :D

Puss på er :-*

Inga kommentarer: