25 januari, 2008

O.O

Vilken dag asså ;D Började med sovmorron, sen tog jag 9.10 bussen till stan, hoppade av vid Åhlens och gick till apoteket å hämtade ut lite grejjer. Sen till skolan igen, gick upp å lämnade väska å tog körhäftet å begav mig till körskolan å hade körning. Sen tillbaka till skolan, träffade Mikaela, Jenny å Emma så jag åt med de, sen upp till 7:an å hämtade väskan å ner till 6:an å mötte anna. Hade matte å sen IDROTT!!! På idrotten gjorde vi inget mindre än... *trummorna spelar på ed sin trumvirvel*.... Höga äventyrsbanan. Det var måttligt läskigt innan man kommit upp, för jag är så feg ;) Men väl där uppe då gick det bra ;D Var bara påväg å ramla en gång ;) Precis efter att jag frågat vad man ska göra om man ramlar =D Aja, jag klarade mig iaf ;) hehe ^^ Sen bytte vi om, satte oss i hälsans hus å väntade på annas fader. Så kom han sen, så då drog vi på Coop konsum å de inhandlade lite mat och glass och annat smått och gott och sen skjutsade de hem mig, så då åt jag - grillade kotletter och pommes. Mums! Nu ska jag ta å börja byta om, för snart ska jag på träning... Till 21, sen hem och då kommer nog anna förbi hit så ska vi se nån film eller så. Sen blir det sova å så upp kring 8 imorron då jag ska vara i ishallen 9.15.. eller då börjar de så måste vara där kring 9 ;) Men de blir nog bra det :D

Puss på er :D

Inga kommentarer: