06 januari, 2008

HEMMA

Gud så skönt att vara hemma måste jag bara få säga... På hela lovet har jag varit hemma ungefär 4 dagar tror jag... Har riktigt saknat min älskade säng... Men får ju soa i den en bra tid framöver nu iaf :D

Har ju som sagt varit i Kiruna, alltid lika roligt!!! Men dessa ungar, de är så söta, men så envisa!! :D Speciellt Måns ;) Han är ett riktigt charmtroll han, men det är ju de båda!!! Mina små bäbisar <3 Har hunnit med å göra palt, varit ute i skogen (lejon-skogen och tiger-skogen) med Lucas, fixa lite olika alternativ till resan... Får se vars vi slutar, men det blir iaf så att jag och Frida får endast åka 1 vecka för att vi inte ska missa första veckan i skolan, och sen så stannar Makke och Carro med barnen kvar 1 vecka till... Vi kommer antigen åka till: Turkiet eller Grekland - Thassos. Men det återstår att se vars det blir iaf :D Men kul blir det hur som helst :D

Aja, nu måste jag ta och packa upp min väska, bädda min säng och göra nå annat vettigt :) Men skriver kanske nå mer senare :D

Puss och på återseende :D

Inga kommentarer: