07 januari, 2008

Hemmafrun sandra plockar fram de hemliga redskapen :O

Idag bestämde jag mig för att ha tvätt och städdag, och duktig som jag är vaknade jag ungefär 9, så då traskade jag ner och slog igång en maskin,s en traskade jag upp å gjorde lite teori och sen så stekte jag mig lite lunch och sen slog jag igång en film, å då, mitt i hela filmen får jag för första gången på länge höra av anna från Sverige :D Det var en upplevelse för sig, men hon skulle å äta frukost så jag återgick till min film och sen gick jag ner och fortsatte med tvätten... :D Ska allt ta å dammsuga snart, och sen fixa sista tvättmaskinen och sen vette fan... :O Blir nog å ta det lugnt eftersom skolan börjar imorron :( huvvaligen, lovet skulle allt ha varit några dagar/veckor längre! Det skulle suttit fint :D

Men vet ni vad? Jo, nu ska jag nog ta mig an min städning, så det händer nå här hemma, annars blir det så sent å jag kommer inte orka :( Så puss på er alla :D

Inga kommentarer: