08 januari, 2008

Första skoldan :O

Jamen då var ju första skoldan över! Gick helt okej, men jag saknade min kisse katt :( Hon låg hemma och var sjuk, stackarn :( Men får hoppas du piggar och frisknar till nu :D

Kan ju säga att första dan var ingen direkt vila... Både Karin och Gullevi drog igång med nytt, eller... Vi fick välja arbetsområde, och sen ska vi börja jobba om det. I bilogin jobbar jag med Mikka och Anna och vi ska jobba om höns (Vi jobbar om etologi - djurens levnadssätt typ?) och i engelskan ska vi jobba om ett engelskspråkigt land, där jobbar jag med anna och vi ska jobba om Skottland ;D Så det blir nog bra :D Efter skolan drog jag till biblo en sväng, sen till Ninas för att ha körlektion... har bara 2, 3 lektioner kvar innan halkbanan, och sen är det bara några få körlektioner kvar innan jag kan boka uppkörnigen, men jag måste boka samt klara teoriprovet innan jag får boka uppkörningen :) Men det ska nog gå det också :) Efter körningen drog jag mig mot stan och kollade när min buss gick - 6 min, så jag hann inte gå å köpa på nå äta (klockan var 16.25 ungefär) och jag hade träning 17.30. Men jag satte mig på bussen å åkte till Coop. Hoppade av på delfingatan och gck å köpte mig 2 korvar på kvantum ;> Sen gick jag till B-hallen och kollade träningarna där och bytte om och begav mig till Coop för markträning sen :) Det var jävligt roligt, men jag är trött som stryk i mina ben ;) Jag är måttligt otränad i de just nu! Måste börja träna upp de igen ;> Annars kommer jag inte komma långt! Å en jävligt positiv sak för min del var att jag klarade vara med under hela träningen, det vara bara typ 1 gång mina lungor gav upp. Men det varade i typ 30 sekunder, sen kunde jag vara med igen :D Fast de var ytterst nära på att ge upp några fler ggr, men jag klarade hela träningen utan större missöden iaf :D

Men hurrenini :D Nu ska jag finna mig nå annat att göra :D

På återseende gullungar ;) Å puss på er :D

Inga kommentarer: