19 januari, 2008

Jag ee så keeewl xD

Jo, nu vare såa tt vi ha sålt slut på alla polkagrisar, så ni som var sugan :( Tyvärr, det är slut för denna gång, men misströsta ej, vi kommer med en ny sats på några veckor =D Men iaf så fick jag till det två hela ggr denna dag :)

Nr 1 (De ska inte och resa eller dylikt, och de ska inte följa med oss måste berättas för att detta skall vara någorlunda förståeligt):

Köparen: Ha så kul därborta nu!

Jag: Tack detsamma :)

Nr 2 (Samma sak med denna, de ska inte med oss eller på egen resa):

Köparen: Lycka till därborta

Jag: Ni med :)

Gud så utomordentligt fina tackfraser jag får till :D ;) (Har för mig de gick så) Aja, nu måste jag börja fixa mig lite, ska nämligen på bio ikv med inte mindre än....... Anna och Simon :) Vi skall se Arn ;) Men vi hörs senare :)

Puss på er ;)

Inga kommentarer: