02 januari, 2008

Hemma igen... men bara för en stund ;)

Jo, är hemma igen, men jag åker till Kiruna på 3 timmar ungefär... Så det blev bara hem å lämna alla grejjer, packa om lite å sen åka igen ;) Men det blir nog bra, bortsett från att de har haft magsjuka där uppe, så får hoppas att jag inte blir sjuk :( Menmen, den som lever får väl se hur det går med det! Å kan även meddela att jag kommer inte uppdatera min blogg nånting under tiden jag är borta, så nästa inlägg blir först den 6 Januari, så jag ber redan nu om ursäkt för min inaktivitet under tiden jag är borta! Men hoppas ni har överseende med det hela :D Ska skriva extra mycket när jag kommer hem istället då :D

Men nu måste jag tyvärr gå och packa, och skriva ett litet inlägg i Annas blogg också, så på återseende kära vänner :D Å glöm inte å rösta i min omröstning ;)

Puss

Inga kommentarer: