01 februari, 2008

HLR

Idag hade vi HLR på idrotten - Hjärt och lungräddning för er obildade ;) Mums säger jag bara... Denna docka - MiniAnne var i renaste laget efter alla som varit intima med henne ;) Men med lite desinfektion... Hoppas jag, annars kanske jag ligger död imorgon ;> Men få väl hoppas på det bästa iaf :D

Å nästa vecka på idrotten ska vi ha snölekaaar :D ÅHH :D Va kul å åka pulka å bygga snöbuggar å allt sånt <33 :D hihi :D det blir himla kul de, så då äre bara å ta med ytterkläder eftersom vi ska vara utomhus oavsett väder... :D

Aja, ska äta strax och sen måste vi väl åka skulle jag gissa >.< Jävla skit att mamma å pappa ska på basket som börjar 7, å jag har träning 20.45... Så jag måste ju åka in med dessa å sitta å mögla i ishallen till dess!! Fy så roligt >.<

aja! Puss på er ;D

Inga kommentarer: