17 februari, 2008

JÄVLA SEEEEEPFAN!

Fan va jävla störd man kan vara! Å så fattar han fan ingenting!!! Typ skjutmignågon!!! Han är ju helt jävla bäng i bollen! Någon måste fan tala om att han inte är störst, bäst och vackrast!!! Men tyvärr så pallar jag inte det för jag pallar inte prata med han för jag får psykbryt på han så fort man hör nå från han >.< Jävla LOOOOOL!!!! Gå å jävla dööö!!! Så jävulskt less på dig! Å så tror du att du är så jävla bra, så jävla snygg och att alla vill ha dig, men det är ju snarare tvärt om kan jag bara tala om >.< Gå och dö helt enkelt! BLÄ OCH USCH PÅ DIG >.<

Ursäkta mina aggretioner, men jag pallar inte han just nu! Eller någonsin för den delen!!! Å så ba blääää >.< Å så måste jag fixa så jag tar mig in till ishallen på lördag morron för mamma å pappa ska ju till stughelvetet så de kan inte skjutsa å det går inga bussar å jag måste in >.< Å jag känner att mitt bra humör från tidigare idag stöp rätt ner i backen å gjorde ett stort jävla hål efter sig å det fortsätter då bara att sjunka >.<

Men nu ska ni slippa höra på mina vänliga ord! Puss på er :)

Inga kommentarer: