10 februari, 2008

film och biltur

Jo, et är vl ungefär de jag gjort idet! Sett I an Legend imorse, den var väl okej! Har sett bättre filmer iaf :) Sen så såg jag nå på tv som jag inte kommer ihåg å sen frågade pappa om jag skulle med till biltema å köpa ett batteri, så då for jag dit med han... Sen hem, såg på Gustav 2.. fast missade lite i början och slutet! Sen åt jag å nu väntar jag på att klockan ska bli 15.40 ungefär så vi kan börja åka till ishallen där jag ska spendera eftermiddagen!

Åhh, tror jag ska skicka in min telefon i veckan så jag får den fixad, men jag vill inte! Man blir så socialt handikappad då!! Jag har ju allt på telefonen :( Menmen, får se hur jag gör! Ska försöka se om jag kan hitta nån annan telefon jag kan ha medans min är borta :)

Aja, nu ska jag byta om å sen åker vi nog! Och ikväll ska jag till Anna och fixa med biologin plus film lite :)

Men puss på er :)

Inga kommentarer: