09 februari, 2008

>.<

har just ätit och kommt in från min andra skotertur! Efter våran första, som för överigt var riktigt kul :D Emil var lite småodig som vågade åka hem på J-ryd! De hade tydligen köra gasen i botten hela vägen >.< Jävla stollepärar de två.. eller, iaf J-ryd ;) Men iaf, när vi kommer hem så går pappa upp för att sätta batteriet på laddning och märker då att dragkroken är borta (den satt löst och jag upptäckten det när vi var på isen) så den måste ha ramlat av,så det var bara på med kläderna å åka å leta efter den. Men jag hittade den inte och det kan bero på att de just pistat leden, så pistmaskinen har troligtvis tagit med sig den då!... Attans :( Menmen, vi får väl ta och köpa en ny då! Jag försökte ju iad :D:D

Får se vad som händer ikv! Troligtvis blir det melodifestivalen, plus att jag måste räkna matte, plugga teori (PANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK), göra klart biologifilmen, göra kemi, fysik samt svenska! Å nu har ja säkert glömt hälften! Jo, jusste! Jag måste läsa en bok till nästa söndag om skridskoskolagrejjer typ..! Men, vi får typ gratis fika nån dag då vi ska sätta oss å diskutera boken iaf ;)

Aja, nu skall jag försöka få kontakt med anna å pemil via msn å se vad som komma skall ikv :D

Puss på er :D

Inga kommentarer: