24 februari, 2008

sandras inre kliver fram!

Jo, idag har det nästintill varit full rulle! Okej, kanske inte! Men iaf, vaknade strax efter 9 å slog på TV, då var dreamboxen helt störd å ljudet hade gått å fiskat å lämnat sin iranska ersättare där! Så var tvungen å fixa med det å starta om den, men det funkade fortfarande inte, så då startade jag om högtalarna men ikke sa nicke, de funkade inte heller så då slog jag igång skärmen på datorn (jag sover med datorn påslagen) och då ska man ju bara behöva röra på musen lite eller trycka på tangentbordet men det funkade inte så jag var tvungen  starta om hela jävla datorn! Tror mitt rum hade nånting emot elektroniken imorse! Å sen eftersom det typ vräker ner snö så kunde inte jag, pappa å Folke dra med skotrarna till Sunderbyn å Selet heller! Så det blev inget med det!

Sen tänkte jag å anna åka till Annka å se film hos henne, men det blir inget av det heller, för vi har ingen skjuts hem :( Nu känner jag att jag vill ha mitt körkort också! Gud så skönt å bara kunna ta bilen!!!

Å just nu så sitter jag å väntar på att dammsugaren ska börja funka igen så jag kan dammsuga klart mitt rum plus övervåningen! Duktig som jag är har jag ju städat hela mitt rum nästan, har bara renbäddning av sängen kvar typ! Tror jag :O

Å när jag är klar med städningen då ska i äta å sen ska jag in till ishallen å vara där i 1 ½ timma ungefär... Lite mer kanske ;) :D Å sen hem å över till Anna kanske eller nå :D Det blir nog himla kul iaf :D

Menmen! Puss på er!

Inga kommentarer: