13 februari, 2008

HAHA

Fy fan vilken rolig tränin idag xD Börjar med att alexander (min tränare för er som inte vet det) får reda på att jag fyller år och kommer mot mig och säger: Grattis! Nu får jag pussa dig!!! Han är lite söt han ;)

I slutet av träningen kommer även Irina förbi (Alexanders fru) och får reda på att jag fyller år och kommr då och säger grattis osv! Å ba: Ja, nu blir det storkalas va? Eller nånting måste du ju ha iaf!

Jag svarar: Jo, jag ska få 2 tårtor =D

Så säger hon: BARA TVÅÅÅ? inte 18 då? med ett ljus?

Så kommer även alexander in i diskutionen och säger: Och så ska du ta lite champange!

Irina ba: Nej! Det är för tidigt!

Alexander: Nej då! Smaka lite! Hon är ju ändå 18

Irina: Nej! Det är för tidigt!

Så står de där och fortsätter denna diskution några varv till tills de ger upp ;) Men det var himla roligt att höra iaf xD

 

Å sen i morse kommer mamma in i mitt rum å utbrister: SANDRA!!! Nu kommer jag inte åt dina konton nåmer :(

 

Snart kommer väl Anna och Emil förbi skulle jag gissa eftersom de bakat tårta till mig som jag ska få äta :D MUMS hoppas jag på ;) Nä, nu ska jag ta å se lite av det jag missade igår å sätta lite nytt på inspelning ;)

Puss på er ;)

Inga kommentarer: